2013. június 24., hétfő

Phoebe Tonkin

A legszebb és legrosszabb ruhákban most éppen Phoebe Tonkint fogjuk pontozni. Szerintem nem lesz nehéz dolgunk, mivel én úgy gondolom hogy ő az egyik legszebb model a model iparban. De lássuk a ruhákat: :)


A legszebb ruha összeállítások: 


Igazán kihangsúlyozza alakját, ez a Harness-Wrap ruha. A fekete csík a derekán, valamint a merész oldalkivágás, csak még dögösebbé tette. 





A smink a ruha, a cipő a frizura.... egyszerűen mi mást lehetne mondani mint hogy tökéletes. Minden passzolt egymáshoz. 





Ez a vagány de szexi összeállítás, igazán jól áll rajta. A rózsaszín testhez feszülős ruhadarabhoz a fekete bőr dzseki, tette vagánnyá ezt az estét. A cipője pedig már csak hab a tortán. :)))))





Nemcsak dögös énje van a színésznőnek, és ezt be is bizonyította a L'Oreal Paris AFI Awards-on. Ezzel a gyönyörű krémszínű ruhában és a lágy hullámokkal a hajában, varázslatosan vonult végig a vörös szőnyegen.





Nem tudom ti hogy vagytok vele de én úgy veszem észre hogy Phoebe-nak igencsak jól állnak a sötétebb színű ruhák. A ruha fantasztikus, a cipő gyönyörű és ő pedig mesésen mutat ezekben a cuccokban.



Legrosszabb ruha összeállítások: 



Úgy gondolom nem ez volt a legszerencsésebb összeállítás Phoebe Tonkin számára. Szerintem ez a ruha egy kicsit öregíti nem? 





Hát ez az összeállítás, igencsak hagy némi kivetni valót maga után. Kicsit olyan öregasszonyos, viselet. Legalább is ezzel a kabáttal és a csizmával, nem tett túl jó hatást az emberekre...





Nem mondhatnám hogy ez a legszebb, és legjobb összeállítás, de szerintem annyira nem vészes. Valójában a ruhának csak a fazonja nem tetszik annyira,de nekem a többivel semmi bajom nincs. :D





A színével nincsen semmi baj de a ruha alakjával viszont annál inkább. Egy kicsit érdekes az a szoknya szerű valami.....





Nem igazán ez lett volna a legjobb választás, erre az estre. Egy farmernadrágban és blézerben valamint egy teljesen átlátszó pólóban megjelenni egy ilyen partin, azért szerintem egy kicsit gáz :/




Azért mégis azt kell hogy mondjam hogy többségében, nekem tetszettek az összeállítások, de lehet hogy azért mert Phoebe-n szinte miden jól áll. 

Mindenkinek kellemes, nyarat, szép napot, és jó nyaralást a továbbiakban. 
És ne felejtsétek el továbbra is nézni az oldalt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése