2013. június 21., péntek

Kinek áll jobban

A kinek áll jobban avagy sztárok azonos ruhákban. Ez annyit jelent hogy 2 sztárt szinte azonos ruhába öltöztetnek fel majd eldöntik kinek áll jobban. Nézzük meg most mi is :)



Heidi Klum vs. Selena Gomez
 

A ruha egyszerűen mesés, de én mégis úgy gondolom hogy Selenán jobban mutat. De elkel hogy ismejem nagyon nehéz dönteni. A ruha eredetisége miatt valamint hogy még a cipőjük is ugyanolyan. :P
 



Piper Perabo vs. Miranda Kerr
 
Fantasztikus ez a ruha. Igazán eredeti és látszik hogy a viselője is boldog hogy hordhatja. Mind kettőjüknek nagyon jól áll a ruha,mert a karcsúságukat hangsúlyozza ki. Ám számomra Piper nyeri a versenyt. Valószínüleg azért mert ő rajta lazábban mutat a szerelés. 




Jessica Lowndes vs. Eva Longoria
 
Hát.... Én nem is tudom, ez a ruha nem igazán nyerte el az én tetszésemet. Nem tudom ti hogy vagytok vele :/ Viszont az tetszik hogy Jessica próbálta feldobni az amúgy borzasztó ruhát neon narancssárga cipővel.



 
Chelsea Kane vs. Vanessa Hudgens
 
Azta.... Elvagyok kápráztatva, Mindkettőjükön fantasztikusan áll a ruha. Nem tudom miért.... Vajon a ruha fazonja és eredetisége miatt?. Vagy talán a két lány alakja és szépsége dobta fel ennyire? Én nem tudom, minden esetre nagyon jól áll nekik. 




Ashley Tisdale vs. Stacy Keibler

Az biztos hogy ez a ruha mindkettőjük karcsúságát hangsúlyozza ki leginkább, és bár Stacy cipő tetszik a legjobban , mégis számomra Ashley néz ki jobban a képen. 




Ashley Greene vs. Khloe Kardashian

Abban egyetérthetünk hogy mindkettőjükön fantasztikusan áll a ruha. Ám annak ellenére hoyg Ashleynek remekül állnak a hosszú ruhák, mégis Khloen szerintem irtó dögösen áll. 



 
Jada Pinkett Smith vs. Adriana Lima

Hogy őszinte legyek nekem maga a ruha nem tetszik. Viszont ha választani kéne egyértelműen a Adriana lenne a nyertes nálam. 



Kíváncsi vagyok a véleményetekre ezért írjatok a bejegyzés alá hozzászólást ha neked más a véleményed. Természetesen azokat is szívesen várom. 

Szép Napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése