2013. június 21., péntek

Bajusz!!??

Tudjátok nemrégiben megjelent ez a bajusz mánia. Sokáig nem értettem ezt, hogy most hogy jött ide egy BAJUSZ????. Valójában még most sem értem de valószínűleg nem csak én vagyok ezzel így,. Viszont arra is rájöttem hogy bármennyire nincs értelme attól még jópofa, és mostmár nekem is nagyon tetszik. Már mindenféle formában láthatsz bajuszt: PÉLDÁUL: 


























 

Nekem ez a első számú kedvencem. Olyan aranyosak így körmön nem? 






De már hajcsattban is kapható.... Ti láttatok már ilyet? 


De természetesen a pólón sem maradhat el a bajusz. Hát nem eszméletlen? Miket nem találnak ki :DDDD

A gyűrű a második kedvencem, szerintem ez olyan szinten jópofa :DDDD






A bögrék sem maradhatnak el természetesen :)))))




Hát amint láthattuk van egy pár bajuszos cucc, és nem hinnétek el de ennél sokkal több van még. Szerezzetek be ti is egyet mert ezek nélkül nem lehet élni. :P

2 megjegyzés:

  1. Szerintem is jópofa meg minden,de nem fogok csak azért venni ilyesmiket,mert "JÓPOFA" és divatos,meg,hogy most ez a "menő".Majdnem mindenki így van ezzel.Hogyha valamit kitalálnak,akkor mindenki csak úgy hirtelen megkedveli,de persze,ha nem jön divatba akkor le se szarják.Mint például a pikachu,meg a nutella.Jó,én is szeretem a nutellát,de legalább nem játszom a facebook-on a fejem,hogy a nutella sokkal jobb,mint a pasik,meg jajj,de imádom a nutellát..stb..stb..Én azt a stílust követem,ami tetszik,és nem azt amit mások szeretnek csak azért,hogy bekerüljek a sorba és ne közösítsenek ki.

    VálaszTörlés
  2. Teljesen megértem. Nem szántam ezzel a bejegyzéssel azt mondani hogy mindenkinek követnie kell, ezt az örült de jópofa divat ikont. Természetesen megértem és én tudom hogy amit a blogba írok nem mindekinek jön be. Nekem se minden jön be és amiket ide írok azokat nem kell mindent komolyan venni mindössze a saját véleményemet írtam le és osztottam meg veletek. Jogos hogy te más véleményen vagy és ezt meg is értem. Azért köszönöm hogy írtál nekem kritikát, hiszen az ember ebből tanul. :)

    VálaszTörlés