2013. június 20., csütörtök

Fürdő rucik ****

Mivel nyár van, és meleg, mi más lehetne a téma mint a mesésebbnél-mesésebb fürdő ruhák. Annyi fajta van hogy mindig olyan nehezemre esik választanom. Azt ugye már tudjuk hogy minél színesebb annál bulisabb, de idén rendkívül híres lett a kalocsai minta valamint a pánt nélküli fürdő ruhák.

 
 Nagyon szép szerintem. Olyan egyszerű de teljesen a magyar jelképünket szimbolizálja.  






Virágos pánt nélküli bikini 
 A pánt nélküli mintás bikinik szintén divatossá váltak idén nyáron. Nekem nagyon tetszik. Szerintem különösen csinossá teszi hogy virágos. Nekem tutira kell egy ilyen., nem tudom ti hogy vagytok vele :D


De természetesen ugyanúgy divatban maradnak az egyszerű átlagos bikinik is. Mint például: 












 Sok választék, variáció, minta és fazon. Nagyon nehéz dönteni. Én őszintén szívem szerint mindegyiket megvenném ha tehetném. 


Nem tudom hogy kinek melyik tetszik, de remélem segíteni tudtam hogy hasonlót tudjatok keresni. 
Mindenkinek jó fürdést, és további kellemes napot. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése