2013. augusztus 30., péntek

Öröm****

Nagyon boldog vagyok hogy elértük a 800 látogatót. Remélem hogy tetszik az oldal és hogy továbbra is nézni fogjátok majd, valamint hogy megosszátok sok helyen valamint lájkoltok és néha írtok hozzászólásokat csakhogy lássam hogy tetszik és hogy érdekel e benneteket. Próbálok mindig újabbnál újabb tippeket, trükköket, és vadonatúj képeket keresni, de meglehetősen nehéz. Ráadásul hétfőn suli. Képzeljétek nálam ma volt az évnyitó, és hogy őszinte legyek nagyon tetszett. Persze ez így most biztosan tök hülyén hangzott de tudjátok most mentem középiskolába, és nagyon izgatott voltam, de szerencsére az én iskolámban nem a megszokott módon történnek az évnyitók. Nekem nagyon tetszett. Nem szeretném elrontani a nyár leges-leges-legutolsó napjait azzal elrontani hogy mindenkinek jó sulit, és jó tanulást kívánjak, mert ezzel a mondattal turira megutálnátok, elhiszem. :D. Ezért a holnapi napot azzal kezdem hogy vázolom nektek a hétvégéteket. Programajánlók, otthoni tippek, praktikák, valamint filmek(az sose maradhat el :P ). Nos remélem várjátok a holnapot. Higgyétek el jó lesz, gondoskodom róla. Mert ne feledjétek a nyár utolsó két napja, nem szabad hagyni hogy kárba vesszen, Élvezd ki amíg van mit mintha ez a perc lenne az utolsó... :)

Mégegyszer köszönöm a 800 látogatót és remélem nemsokára újabb hasonló örömhírt közölhetek az oldalon. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése