2013. augusztus 26., hétfő

Divatbemutatók 2013


 

Giambattista Valli Haute Couture 2013 ősz-tél

Imádom a divatbemutatókat. Most az idei őszi-téli kollekció igencsak különleges darabjaival fogunk megismerkedni. Színek terén leginkább a fehér, a világos kék valamint a piros játszik majd. De előfordulhat egykét merészebb darab olyan színekben mint péládul sárga vagy éppen zöld. :)

























                              

                              

                              

                              

                              

                              

                              

                              

                              

                              

                              

                              

                              

                        

                               
Hát én azt gondolom hogy láttunk igencsak érdekes darabokat, de hogy őszinte legyek nekem volt nem is egy ami nagyon is tetszett. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én ezek a ruhák közül szeretném kiválasztani a hónap ruháját és szeretném ha segítenétek. Írjatok a bejegyzés alá hogy nektek melyik ruha tetszik a legjobban és én a végén megjelenítem a honlapon a végeredményt. Remélem hogy sok szavazatot kapok. :) 
Oh, és kérlekszépen benneteket hogy aki nézi az oldalamat az lájkolja a facebookon is. Köszönöm. :)
 


1 megjegyzés:

  1. Nekem ez tetszik:http://www.glamouronline.hu/lapokkepek/kepgaleria/22000/22204_GIAMBATTISTA_VALLI_HAUTE_COUTURE_AW13_LOOK_14.jpg

    Őszintén szólva a többi borzalmas..

    VálaszTörlés