2013. augusztus 26., hétfő

Divat

Kíváncsi vagy hogy idén ősszel milyen farmert vegyél fel hogy trendi és divatos legyél? Nos, a virágmintás farmerok már egy jó ideje divatban vannak, és szinte mindenki kedvencei. Ez idén ősszel sem fog elmaradni. A virágminta ősszel is hordható és trendi lesz meglátod. A rózsaszín kifejezetten menő mert azt sugallja hogy nőies és szexi vagy. De figyelj oda mivel a minták szélesítenek ezért nem mindenkinek áll jól. 


Visszajön a divatba a a bőszűrú farmer. A hippi korszak legmenőbb darabjai most idén ősszel újra a piacon. Természetesen én tudom hogy a mai tinik nem fognak bőszárú farmert viselni mert valószínűleg azt vallják hogy a szűktől kihangsúlyozzák a vékony lábakat. Valójában én is ezt gondolom, és sokszor, mint most is tudatom magammal hogy milyen hülye vagyok. Lehet hogy nem tudtátok de a hippis nacinak is van előnye. Ugyan nem karcsúsítja annyira a lábat mint ez de az által hogy bővül az alja igazán formássá teszi a felső combokat. Hidd el. Én sem gondoltam volna de igaz. 


Látjátok milyen jól áll ezen a fiatal nőn? Szerintem nagyon. :)

Természetesen ahogy az előbb mondtuk nem maradhat ki a kollekciódból a szűk farmer sem. De ha már igazén divatos akarsz lenni tudd hogy előnyösebb ha minél sötétebbet választasz mert ősszel ez lesz a trendi. 


LEGDIVATOSABB!!! 
Idén ősszel csak a színek és a képzelet játszik. A márványos mintás nadrág nemcsak elképesztően dögös, de ez lesz a legkaphatóbb a boltokban. Mindenképp szerezz be egyet, mert ez nem hiányozhat a szekrényedből. És fontos hogy tudd nem számít a szín, vagy a fazon, a lényeg a márvány! :)


Gondolom sokan hallottatok már az ombé stílusról. Nos eddig csak a frizura terén vált roppant divatossá ám azonban most már nadrágok terén sincs hiánya. Hihetetlen ez a színátmenetes fazon. Nekem nagyon bejön. Hidd el ha az utóbbi két darabot beszerzed nem lesz miért aggódnod. :)



Sok sikert és nem félj álmodni a divat terén. ;) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése