2013. október 28., hétfő

X-fator

Ez a bejegyzés ugyan egyáltalán nem kapcsolódik sem a divathoz sem semmi egyébhez csak úgy gondoltam hogy muszáj ezt megosztanom. Ez egy amolyan saját vélemény amire remélem ti is kíváncsiak vagytok és a legtöbben egyet értetek velem. Nah szóval tegnap néztem az x-faktort, és első meglepetés az volt hogy batánovics lilinek párbajoznia kellett. Szerintem fantasztikus, és a hangja valami hihetetlen. Nah de a legmegdöbbentőbb az este folyamán.... Az számomra nem volt meglepő hogy Eckert Anikónak párbajoznia kellett, viszont amit Tóth Gabi mondott az annál inkább. Nagyon bírom, egyszerűen fantasztikus énekesnőnek tartom. De amit tegnap mondott az valahogy kiverte a biztosítékot. Amikor a három mentor már döntött azért megkérdezték Tóth Gabi véleményét is a produkciókról. Ő csak annyit mondott hogy nála Anikó jutott volna tovább. Ehhez még annyit fűzott hozzá hogy nála a személyiség a legfontosabb és az hogy Anikó produkciója eljutott a szívéhez és neki ez sokat jelentett. Amikor ezt így kimondta egyszerűen elakadt a szavam. Fantasztikus előadónak tartom, és egyszerűen nem tudtam elhinni hogy ezt mondta. Ő aki már ennyi ideje a szakmában van..... Persze fontos hogy valaki megtudjon hatni embereket, de az hogy a hang nem számít? Hiszen tulajdonképpen Gabi ezt mondta. Hiszen mindenki hallotta hogy Anikónak nincs hangja, és akkor talán nem ilyen műsorban van a helye. Hiszen itt a legfontosabb a hang. Anikónak már a kezdetektől nem volt semmi keresni valója ebbe a műsorba és én örülök hogy kiesett. Most egy kicsit csalódott vagyok Gabiban, de ez van. Ti mit gondoltok? Írjatok lécci véleményeket! :)))


Eckert Anikó búcsúzott az X-Faktortól


Remélem tetszett a bejegyzés és bocsi ha néha kicsit dúrva vagy erős voltam de ez a személyes véleményem. Mert szerintem Gabinak egyáltalán nem volt most igaza. Véleményeket szeretnék. 
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése