2013. október 27., vasárnap

Divat

Miley Cyrus fantasztikusan néz ki. Ugyan ő magát perpillanat vesztesnek vallja magát ám külseje mégsem erről árulkodik. Nemrégiben a cosmopolitan újságnak beszélt a tragikusan összeomló életéről. Ám minket most leginkább külseje érdekel és az ezzel kapcsolatban készült fotósorozat. Lássuk hát.: 

Ez lesz a decemberi címlapon, és elmondhatom hogy fantasztikusan néz ki. Én nagyon nagyra tartom őt bár be kell vallanom mikor először kezdett el zülleni ( tehát levágatta a haját, botrányok...stb.) akkor hatalmasat csalódtam benne. Ám most valamiért újra nagyon szeretem, és már a külsejét is elfogadom. Sőt rájöttem hogy kifejezetten jól áll neki ez a haj. És ez a ruha? Hát nem fantasztikus? Szerintem az. Ez a kövekkel kirakott átlátszó ruha teljesen az ő vadságát sugallja és ez a képen is látszik rajta. 




Imádom a stílusát. Egyszerűen hihetetlen, de az egészben az a legjobb hogy neki fantasztikusan áll, és ő is szereti ezt a stílust. Bár a hajával már nincs teljesen megelégedve, de én úgy gondolom hogy csodálatos! :D

xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése