2013. november 1., péntek

Halloweeni divat

Üdv! Újra itt vagyok! 
Ma halottak napja van,ezért mindenkinek szép ünnepet. Én most nagyon fel vagyok dobva, mert új szobát kapok teljes egészében. Tehát fetstés, parkettázás, új bútorok,....minden. Már annyira várom hogy elkezdjük. Én fogok festeni és mindent én tervezek. Ha kész lesz felrakok majd képeket a végeredményről. :) Remélem nemsokára megtehetem mert én már nagyon izgulok. :))))  Nah de most nem ezért írok hanem tegnap a sztárok is ünnepeltek. Mindenki különböző módon örvendett a halloweennek, de én úgy gondolom hogy fantasztikus lett az eredmény. Van aki vámpírnak, zombinak , vagy angyalnak vagy éppen Miley Cyrusnak. Lássuk: :)







































Mindenkinek további szép és kevésbé ilyesztő estét :) 
Holnap új bejegyzés. :))))
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése