2013. október 25., péntek

Halloweeni divat/jelmezötletek

Hihetetlenül hosszú volt ez a mai nap nem gondoljátok? Szerintem nagyon és én rettentően elfáradtam. Olyan érdekes hogy minél jobban várjuk hogy vége legyen annál inkább tart tovább. Ahogy most itt írom ezt a bejegyzést hirtelen eszembe jutott hogy még nem is meséltem nektek semmit, az új iskolámról. Nos, megvallom őszintén sokkal rosszabbra számítottam. Azthittem hogy tele lesz az osztály ilyen nyávogós, kis csajokkal akik már akkor elkezdenek bőgni ha letörik a körmük. De a legeslegjobban azt utálom hogy azt hiszik hogy övék az egész világ és hogy mindenki ugrik ha ők szeretnének valamit. Nah az ilyen ember az akitől legszívesebben a falra másznék. De ha hiszitek ha nem, a világ legeslegjobb osztályát fogtam ki magamnak. Mindenki kedves aranyos vicces, és azt bírom a leginkább bennük hogy nem félnek kimutatni a valós énjüket. Bátran megmerik mutatni hogy milyenek ők valójában, és ezt én mindennél töbre becsülöm egy emberben. Megvallhatom őszíntén hogy még sosem találkoztam ilyen emberrel ezelőtt, de nagyon örülök hogy megismertem őket. Nah de elég legyen a dumálásból, hisz így sosem jutok a végére. 
A lényeg a mai nap halloweeni divattal/jelmezekkel fogunk egy kicsit megismrekedni. Az első képen egy hihetetlenül érdekes ruhadarabot, valamint kiegészítőket láthatunk, ami igen csak ezt az ünnepet jelképezi. Hiszen ekkor a fő színek leginkább a fekete a narancssárga és a vörös, tehát a sötét és vad színek.Nagyon tetszik ez az összeállítás hát nektek? 




A második képen egy igencsak nem hétköznapi sőt mégcsak nem is szokványos ruhát láthatunk. Valójában nem is tudom pontosan mindek nevezzem ezt de nagyon különösnek találom. Ha jobban megnézitek egy esernyőt tart maga fölött amin fekete rojtok vannak valamint a ruhája mondhatni teljes egészében tollal van beborítva. És hogy ne legyen olyan egyszínű varázslatosan feldobta egy tűz piros rózsával valamint kiemelte az arcát a sötétségből. Nekem tetszik kreatív és ötletes. :)




Nos a harmadik képnél jól láthatjuk hogy az álarc nem csak farsangkor divat. Ezen az ünnepen nyugodtan felveheted ezzel különlegessé téve a ruhádat. Természetesen nem kötelező de szerintetek nem mutat dögösen ehez a szereléshez ez a maszk? Valamint ne felejtsük el a nemrég divatba jött csipkét sem, ami szintén elengedhetetlen volt ehhez az összeállításhoz, És ha már itt tartunk a mandzsetta gomb igazán eredeti és ismét a fekete hangulatot feldobva tették oda.Káprázatos....




A negyedik képen szó szerint halott menyasszonynak láthatunk.Maga a ruha a smink, az egész olyan összahatás, hogy rögtön ezt az érzetet kelti bennünk. Bennetek is? A sötét smink hihetetlenül jól mutat ezen a színtelen összeállításon. Ha megakarod tudni hogy milyen is valójában öltözz be te is és várd a hatást. :D





Az utolsó képen pedig egy mesefilmből előtűnő alakot láthatunk aki ezzel a stílussal szintén az ünnep jelképévé vált. Ez a roppant érdekes színű frizura teszi az egészet igazán érdekessé. Valamint fontos hogy emelett tiszta fekete szerelésben legyél valamint a fehér smink és a vörös rúzs is elengedhetetlen. Ha mindez megvan kizárt hogy rosszul mutass, akár egy bulin, vaagy jelmezbálon. Hidd el tuti nyerő. 




Nos mára ennyi fért bele remélem még nemsokára tudok érdekes infókat posztolni, de remélem tetszik a bejegyzés. A következőben szeretném megmutatni a tököt amit én faragtam ki egyes egyedül és most a konyha ablakban díszeleg valamint a majd elkészült süteményemet amit hamarosan készítek. De ezen kívűl még rengeteg érdekesség vár a hét további részében rátok úgyhogy remélem figyelitek az oldalt mert: 

Hamarosan jövök!
xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése