2013. július 14., vasárnap

Nyár....

Lassacskán telik a nyár. Így nyár közepén, még szerencsére elég messzinek tűnik a suli kezdés. És ez valójában tök klassz. De mi van ha már unjuk? Mi van, ha vannak olyanok akik csak otthon ülnek és nem csinálnak semmit ezért uncsinak tűnik az egész nyár. Pedig ennek nem szabadna így történnie. Eddig én is egy csöppet uncsiztam , de rájöttem hogy nem szabad hagyni hogy a nyár csak úgy elteljen. Mindent meg kell tenni azért hogy a nyár ne csak úgy legyen hanem te is legyél benne. Én például azok mellett hogy a barátnőimmel megyek a balcsira nemsokára edzőtáborba is megyek. De addig is hogy ne unatkozzak mindent elkövetek hogy a nyár bulisabbnál bulisabb legyen. Például megpróbálok a barátokkal sok időt eltölteni, emellett sokat biciklizek, és a nagyszüleimet is sűrűn látogatom. Néha hosszú és kellemes sétákat teszek amiket év közben nem tudok mert egyszerűen nem jut rá időm. Szóval ezzel az egésszel csak azt akartam elmondani hogy élvezzünk ki minden pillanatot a nyárból mert nemsokára bánhatjuk, és hiába sírjuk már vissza azokat a napokat....mert  már nem lesznek többé. Csak a suli és a sok-sok tanulás.

Ezzel most mindenkinek próbálok további kellemes és szép nyarat kívánni, és aki eddig nem nagyon tevékenykedett és halálra unta magát, az most ébredjen fel gyorsan és hajrá. 

Az elkövetkezendő napokban varázslatos helyekre repítelek el benneteket, és csodaszép helyekre pillanthatunk majd be. És kitudja talán még a kedvetek is megjön tőle :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése