2013. július 15., hétfő

Cote de Pablo otthagyja az NCIS-t



A nagyszerű és egyben egyik kedvenc sorozatomból távozik Cote de Pablo azaz Ziva David.Imádtam benne szerintem fantasztikus színésznő, és nagyon szíven ütött amikor hallottam hogy otthagyja az NCIS-t. Tehát a 11.-évadtól nem lehet majd látni többé Zivát. Valahogyan majd lezárják a szerepét a sorozatban de azt még nem lehet tudni hogy hogyan. A színésznő azt állítja azért száll ki mert szeretne új dolgokat is kipróbálni, vagyis új filmekben és sorozatokban játszani és úgy érzi hogy számára az NCIS véget ért. Én nagyon sajnálom mert imádtam a karakterét és nagyon tehetséges színésznek tartom. De természetesen biztosan lesz más film/sorozat amibe játszani fog és természetesen és kíváncsian várom. :)


Otthagyja az NCIS-t Cote de Pablo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése