2013. szeptember 18., szerda

Divat

Sziasztok! 

Újra itt vagyok egy rövidke szünet után. Sajnálom hogy régen írtam de mostantól jobban figyelek majd és igyekszem többet írni nektek. Nos a mi nap észrevettem hogy a legtöbben ugye lefotózzák magukat egy menő ruciban és utána pedig túltárgyalják hogy honnan van és mennyiért. Igen ez mind szép meg jó pofa és nekem is tetszik de én ezt azért nem fogom leutánozni. Persze ez lenne nagyon ötletes, de én nem szeretem magam így fotózgatni és hagyni hogy utána kallódjanak a neten, ki tudja milyen oldalakon.( ha értitek mire célzok... ) szóval nálam ez nem igazán fekszik. De lehet hogy olykor lefotózom a ruháimat amiket összeállítok és felrakom nektek. Nemsokára elérjük az 1000 látogatót aminek én nagyon örülök. :) Most pedig néhány nagyszerű kép. :D




















Mindenkinek szép és kellemes estét :))
xx


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése